Gigabit Teplice
Menu

Péče o zákazníky > Internet

  • Jak objednat službu?
  • Internet na optice
  • Bezdrátový internet
<
>
Kde jsou dostupné služby na optické síti?
​V Teplicích v lokalitách Šanov II, Závětří a Nová Ves. Intenzivně připravujeme stavbu v Trnovanech u Červeného kostela a v Proseticích. O termínech dostupnosti budeme informovat. 
Kde jsou dostupné služby na bezdrátové síti?​
Bezdrátové připojení k internetu poskytujeme převážně v okrese Teplice. 
Jak si objednám službu?​
​Všechny služby objednáte na lince 317 070 411, na internetu prostřednictvím objednávkového formuláře, či osobně v naší prodejně v Teplicích v Krupské ulici 3204. Otevírací doba je každý pracovní den 8:00 - 12:00 a 12:30 - 16:30.
Co se děje po objednání služeb?
​Po přijetí objednávky z telefonní linky nebo z objednávkového formuláře budete kontaktováni naší administrativní pracovnicí. Domluví s Vámi schůzku v prodejně, kde bude překontrolována Vaše objednávka. Následně zde s Vámi podepíše smlouvu. Zápisem do klientské databáze Vám bude přiřazeno klientské číslo, které slouží také jako variabilní symbol při platbách. Smlouva se vždy podepisuje před aktivací služby.
jak dlouho od objednání trvá instalace služby?​
Termín instalace si dohodneme dle Vaších časových možností. Většinou instalace proběhne do tří pracovních dnů od objednání. 
Co je potřeba mít u sebe při podpisu smlouvy?
V případě fyzické osoby platný občanský průkaz, popřípadě cestovní pas (ne řidičský průkaz či jinou legitimaci). V případě právnické osoby alespoň písemnou objednávku podepsanou statutárem společnosti nebo osobou k tomu zmocněnou.

INSTALACE

Jak probíhá instalace na optické síti?​
Po telefonické domluvě Vás navštíví náš technik. Přinese veškeré zařízení. Technik vytvoří prostup do Vašeho bytu. Router umístí standardně do 2 metrů za Vaše vchodové dveře, případně do dvou metrů od prostupu, který zřídil pro přívod datového kabelu. Je nutné, aby byl router v blízkosti elektrického napájení. 
KOLIK ČASU SI MÁM NA INSTALACI VYHRADIT?
​Celková doba instalace probíhá v rozmezí 1 – 2 hodin. Po celou dobu je potřeba zůstat v místě instalace a být k dispozici na telefonním čísle, které jste uvedli při své objednávce. U instalace musí být přítomna buď osoba, se kterou je smlouva sepsána nebo její oprávněný zástupce. Oprávněným zástupcem je manžel nebo manželka, případně jiná osoba s platnou plnou mocí.
Budu za instalaci nĚco platit?
Ne. Za připojení k optické síti není žádný zřizovací poplatek. V případě, že si od nás zakoupíte doplňky, např. routery, extendery nebo set-top-box, je nutné zaplatit v naší prodejně před instalací služby.
Instalují technici také o víkendech a dnech pracovního klidu?​
Ne. Instalace provádíme pouze v pracovní dny.
Jak za službu zaplatím?
Na základě vyúčtování za služby, které Vám zašleme k poslednímu pracovnímu dni měsíce, za který se za služby platí. Úhradu provádějte vždy bankovním převodem na číslo účtu 43-6304550287/0100 (KB). Prosím, věnujte pozornost správnému zadání variabilního symbolu! 

SERVIS

Jak mám postupovat v případě poruchy?
Pročtěte, prosím tyto otázky a odpovědi. Případně poruchu nahlaste na linku 317 070 411.
co mám dělat, když mi vypadává internet?
1.      Vyzkoušejte připojení počítače kabelem přímo z routeru. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojené (zacvaknuté) a nepoškozené.
2.      Odpojte router od elektrického napájení a přibližně po 10 sekundách ho opět zapojte. Během cca 3 minut by se měl router opět připojit. Tato jednoduchá operace velmi často pomůže, pokud se Vám zdá, že Váš router nefunguje správně.
3.      Pokud jste k internetu připojeni přes WiFi, může být problém v tomto připojení. Ujistěte se, že nejste v příliš velké vzdálenosti od routeru, a že má Váš počítač dostatečně silný signál WiFi. V opačném případě by totiž mohlo docházet k výpadkům spojení, mezi routerem a Vaším počítačem.
4.      Restartujte počítač, na kterém jste problém zaznamenali.

​Mám nízkou rychlost připojení.
Pokud přenosová rychlost neodpovídá Vašemu tarifu, zkontrolujte všechny kabely mezi zásuvkou, routerem a Vaším počítačem. Router i počítač restartujte. Zkontrolujte, zda na svém počítači nestahujete velká data, která samozřejmě brzdí rychlost připojení. Nezapomeňte také na stáří Vašeho počítače. Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte nás na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
​
Můj internet po WiFi je výrazně pomalejší, než po kabelu.
​Bezdrátovou technologii může ovlivňovat mnoho vnějších vlivů (překážky, nejčastěji však rušení od okolních bezdrátových sítí, kterých bývají v bytových domech celé desítky). Bezdrátová technologie bohužel není vzdáleně spravovatelná, proto přes ní nemůžeme garantovat plnou rychlost Vašeho připojení a jeho stabilitu.
Má počasí vliv na příjem internetu a televize na OPTICKé síti?
Ne. Na rozdíl od bezdrátového připojení, na příjem po optické síti nemají tyto jevy žádný vliv.
Zapomněl jsem heslo k Wi-Fi, jak ho zjistím?
Hesla k Vaší domácí WiFi nikde neevidujeme. Nicméně na Vaší žádost Vám je můžeme ze zařízení zjistit, případně změnit.
potřebuji věřejnou IP adresu.
Pevná veřejná IP k je ke službám na optice za příplatek 100Kč. Kontaktujte nás s objednávkou této služby.
Potřebuji přesměrovat určité porty.
Jestliže od nás máte pevnou veřejnou IP a potřebujete přesměrovat některé porty a nevíte si rady, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@futurenet.cz
Kam se obrátím v případě problému?
​Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.

INSTALACE

Jak probíhá instalace na BEZDRÁTOVÉ síti?​
Po telefonické domluvě Vás navštíví náš technik. Přinese veškeré zařízení. Je nutno zajistit vstup na nejvyšší část domu (střechu, vikýř), odkud je vidět na náš přípojný bod (AP). Zde technik nainstaluje anténu a svede odsud kabel do interiéru.
KOLIK ČASU SI MÁM NA INSTALACI VYHRADIT?
Celková doba instalace probíhá dle náročnosti přes 2 hodiny. Po celou dobu je potřeba zůstat v místě instalace a být k dispozici na telefonním čísle, které jste uvedli při své objednávce. U instalace musí být přítomna buď osoba, se kterou je smlouva sepsána nebo její oprávněný zástupce. Oprávněným zástupcem je manžel nebo manželka, případně jiná osoba s platnou plnou mocí.
Budu za instalaci nĚco platit?
Ano. Zřizovací poplatek se hradí před aktivací služby výhradně převodem na účet 43-6304550287/0100 (KB), v naší prodejně nebo po instalaci na mobilním platebním terminálu u technika. V případě, že si od nás zakoupíte doplňky, např. routery, extendery nebo set-top-box, je nutné zaplatit v naší prodejně před instalací služby.
Instalují technici také o víkendech a dnech pracovního klidu?​
Ne. Instalace provádíme pouze v pracovní dny.
Jak za službu zaplatím?
Na základě vyúčtování za služby, které Vám zašleme začátkem měsíce, za který se za služby platí. Úhradu provádějte vždy bankovním převodem na číslo účtu 43-6304550287/0100 (KB). Prosím, věnujte pozornost správnému zadání variabilního symbolu!

SERVIS

Jak mám postupovat v případě poruchy?
Pročtěte, prosím tyto otázky a odpovědi. Případně poruchu nahlaste na linku 317 070 411.
co mám dělat, když mi vypadává internet?
​1.      Vyzkoušejte připojení počítače kabelem přímo z routeru. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojené (zacvaknuté) a nepoškozené.
2.      Odpojte router od elektrického napájení a přibližně po 10 sekundách ho opět zapojte. Během cca 3 minut by se měl router opět připojit. Tato jednoduchá operace velmi často pomůže, pokud se Vám zdá, že Váš router nefunguje správně.
3.      Pokud jste k internetu připojeni přes WiFi, může být problém v tomto připojení. Ujistěte se, že nejste v příliš velké vzdálenosti od routeru, a že má váš počítač dostatečně silný signál WiFi. V opačném případě by totiž mohlo docházet k výpadkům spojení, mezi routerem a Vaším počítačem.
4.      Restartujte počítač, na kterém jste problém zaznamenali.

​Mám nízkou rychlost připojení.
Pokud přenosová rychlost neodpovídá Vašemu tarifu, zkontrolujte všechny kabely mezi zásuvkou, routerem a Vaším počítačem. Router i pc restartujte. Zkontrolujte, zda na svém počítači nestahujete velká data, která samozřejmě brzdí rychlost připojení. Nezapomeňte také na stáří Vašeho počítače. Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte nás na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
​
Můj internet po WiFi je výrazně pomalejší, než po kabelu.
​Bezdrátovou technologii může ovlivňovat mnoho vnějších vlivů (překážky, nejčastěji však rušení od okolních bezdrátových sítí, kterých bývají v bytových domech celé desítky). Bezdrátová technologie bohužel není vzdáleně spravovatelná, proto přes ní nemůžeme garantovat plnou rychlost Vašeho připojení a jeho stabilitu.
Má počasí vliv na příjem internetu a televize na bezdrátové síti?
Ano. V případě vydatných srážek, silného větru, vyšších teplot či bouřky může dojít ke snížení rychlosti příjmu a odesílání dat. Na příjem po optické síti nemají tyto jevy žádný vliv.
Zapomněl jsem heslo k Wi-Fi, jak ho zjistím?
Hesla k Vaší domácí WiFi nikde neevidujeme. Nicméně na Vaší žádost Vám je můžeme ze zařízení zjistit, případně změnit.
potřebuji věřejnou IP adresu.
Pevná veřejná IP k je ke službám na bezdrátu za příplatek 100Kč. Kontaktujte nás s objednávkou této služby.
Potřebuji přesměrovat určité porty.
Jestliže od nás máte pevnou veřejnou IP a potřebujete přesměrovat některé porty a nevíte si rady, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@futurenet.cz
Kam se obrátím v případě problému?
​Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.

INTERNET

INTERNET NA OPTICE
BEZDRÁTOVÝ INTERNET

TELEVIZE

KOMBINACE NA OPTICE
TELEVIZE NA BEZDRÁTU

PÉČE O ZÁKAZNÍKY

OTÁZKY A ODPOVĚDI
NÁVODY

O SPOLEČNOSTi

NOVINKY A ZPRÁVY
KONTAKTY
ISP SUPPORT s.r.o.. © 2019
  • HOME
  • ·
  • Bezdrátové připojení
  • Fiber připojení
  • Business
  • ·
  • SEZNAM PROGRAMŮ
  • ·
  • PÉČE O ZÁKAZNÍKY
    • Stávající zákazníci
    • Kontakt
    • Dokumenty
    • Internet
    • Televize
    • Vyúčtování
  • KONTAKTY
  • HOME
  • ·
  • Bezdrátové připojení
  • Fiber připojení
  • Business
  • ·
  • SEZNAM PROGRAMŮ
  • ·
  • PÉČE O ZÁKAZNÍKY
    • Stávající zákazníci
    • Kontakt
    • Dokumenty
    • Internet
    • Televize
    • Vyúčtování
  • KONTAKTY