Péče o zákazníky > Stávající zákazníci
-
Garance služeb
-
Řešení poruch na internetu a televizi
-
Dotazy ke smlouvě
-
Dotazy k vyúčtování
<
>
Garance kvalitních služeb
O kvalitu našich služeb se staráme každým dnem. Snažíme se, aby jejich využívání bylo pro Vás bez problémů a starostí.
Neustále rozšiřujeme a zlepšujeme naše služby a zákaznický servis, do čehož investujeme množtví energie a veškerý dosavadní zisk z běžného provozu společnosti.
Jsme tu pro Vás!
Neustále rozšiřujeme a zlepšujeme naše služby a zákaznický servis, do čehož investujeme množtví energie a veškerý dosavadní zisk z běžného provozu společnosti.
Jsme tu pro Vás!
Pokud máte objednanou návštěvu technika kvůli servisu nebo instalaci služeb a domluvený termín se Vám nehodí, či je služba opět funkční, dejte nám vědět co nejdříve (nejpozději jeden pracovní den před plánovanou schůzkou) a domluvíme s Vámi případný nový termín, který Vám bude lépe vyhovovat. Termín nejrychleji zrušíte přes linku 317 070 411 nebo přes kontaktní formulář.
PORUCHY A DOTAZY K INTERNETU NA OPTICE
Jak mám postupovat v případě poruchy?
Pročtěte, prosím tyto otázky a odpovědi. Případně poruchu nahlaste na linku 317 070 411 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
co mám dělat, když mi vypadává internet?
1. Vyzkoušejte připojení počítače kabelem přímo z routeru. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojené (zacvaknuté) a nepoškozené.
2. Odpojte router od elektrického napájení a přibližně po 10 sekundách ho opět zapojte. Během cca 3 minut by se měl router opět připojit. Tato jednoduchá operace velmi často pomůže, pokud se Vám zdá, že Váš router nefunguje správně.
3. Pokud jste k internetu připojeni přes WiFi, může být problém v tomto připojení. Ujistěte se, že nejste v příliš velké vzdálenosti od routeru, a že má Váš počítač dostatečně silný signál WiFi. V opačném případě by totiž mohlo docházet k výpadkům spojení, mezi routerem a Vaším počítačem.
4. Restartujte počítač, na kterém jste problém zaznamenali.
2. Odpojte router od elektrického napájení a přibližně po 10 sekundách ho opět zapojte. Během cca 3 minut by se měl router opět připojit. Tato jednoduchá operace velmi často pomůže, pokud se Vám zdá, že Váš router nefunguje správně.
3. Pokud jste k internetu připojeni přes WiFi, může být problém v tomto připojení. Ujistěte se, že nejste v příliš velké vzdálenosti od routeru, a že má Váš počítač dostatečně silný signál WiFi. V opačném případě by totiž mohlo docházet k výpadkům spojení, mezi routerem a Vaším počítačem.
4. Restartujte počítač, na kterém jste problém zaznamenali.
Mám nízkou rychlost připojení.
Pokud přenosová rychlost neodpovídá Vašemu tarifu, zkontrolujte všechny kabely mezi zásuvkou, routerem a Vaším počítačem. Router i počítač restartujte. Zkontrolujte, zda na svém počítači nestahujete velká data, která samozřejmě brzdí rychlost připojení. Nezapomeňte také na stáří Vašeho počítače. Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte nás na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
Můj internet po WiFi je výrazně pomalejší, než po kabelu.
Bezdrátovou technologii může ovlivňovat mnoho vnějších vlivů (překážky, nejčastěji však rušení od okolních bezdrátových sítí, kterých bývají v bytových domech celé desítky). Bezdrátová technologie bohužel není vzdáleně spravovatelná, proto přes ní nemůžeme garantovat plnou rychlost Vašeho připojení a jeho stabilitu.
Má počasí vliv na příjem internetu a televize na OPTICKé síti?
Ne. Na rozdíl od bezdrátového připojení, na příjem po optické síti nemají tyto jevy žádný vliv.
Zapomněl jsem heslo k Wi-Fi, jak ho zjistím?
Hesla k Vaší domácí WiFi nikde neevidujeme. Nicméně na Vaší žádost Vám je můžeme ze zařízení zjistit, případně změnit.
potřebuji věřejnou IP adresu.
Pevná veřejná IP k je ke službám na optice za příplatek 100Kč. Kontaktujte nás s objednávkou této služby.
Potřebuji přesměrovat určité porty.
Jestliže od nás máte pevnou veřejnou IP a potřebujete přesměrovat některé porty a nevíte si rady, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@futurenet.cz
Kam se obrátím v případě problému?
Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
PORUCHY A DOTAZY K BEZDRÁTOVÉM INTERNETU
Jak mám postupovat v případě poruchy?
Pročtěte, prosím tyto otázky a odpovědi. Případně poruchu nahlaste na linku 317 070 411 nebo pomocí kontaktního formuláře.
co mám dělat, když mi vypadává internet?
1. Vyzkoušejte připojení počítače kabelem přímo z routeru. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojené (zacvaknuté) a nepoškozené.
2. Odpojte router od elektrického napájení a přibližně po 10 sekundách ho opět zapojte. Během cca 3 minut by se měl router opět připojit. Tato jednoduchá operace velmi často pomůže, pokud se Vám zdá, že Váš router nefunguje správně.
3. Pokud jste k internetu připojeni přes WiFi, může být problém v tomto připojení. Ujistěte se, že nejste v příliš velké vzdálenosti od routeru, a že má váš počítač dostatečně silný signál WiFi. V opačném případě by totiž mohlo docházet k výpadkům spojení, mezi routerem a Vaším počítačem.
4. Restartujte počítač, na kterém jste problém zaznamenali.
2. Odpojte router od elektrického napájení a přibližně po 10 sekundách ho opět zapojte. Během cca 3 minut by se měl router opět připojit. Tato jednoduchá operace velmi často pomůže, pokud se Vám zdá, že Váš router nefunguje správně.
3. Pokud jste k internetu připojeni přes WiFi, může být problém v tomto připojení. Ujistěte se, že nejste v příliš velké vzdálenosti od routeru, a že má váš počítač dostatečně silný signál WiFi. V opačném případě by totiž mohlo docházet k výpadkům spojení, mezi routerem a Vaším počítačem.
4. Restartujte počítač, na kterém jste problém zaznamenali.
Mám nízkou rychlost připojení.
Pokud přenosová rychlost neodpovídá Vašemu tarifu, zkontrolujte všechny kabely mezi zásuvkou, routerem a Vaším počítačem. Router i pc restartujte. Zkontrolujte, zda na svém počítači nestahujete velká data, která samozřejmě brzdí rychlost připojení. Nezapomeňte také na stáří Vašeho počítače. Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte nás na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
Můj internet po WiFi je výrazně pomalejší, než po kabelu.
Bezdrátovou technologii může ovlivňovat mnoho vnějších vlivů (překážky, nejčastěji však rušení od okolních bezdrátových sítí, kterých bývají v bytových domech celé desítky). Bezdrátová technologie bohužel není vzdáleně spravovatelná, proto přes ní nemůžeme garantovat plnou rychlost Vašeho připojení a jeho stabilitu.
Má počasí vliv na příjem internetu a televize na bezdrátové síti?
Ano. V případě vydatných srážek, silného větru, vyšších teplot či bouřky může dojít ke snížení rychlosti příjmu a odesílání dat. Na příjem po optické síti nemají tyto jevy žádný vliv.
Zapomněl jsem heslo k Wi-Fi, jak ho zjistím?
Hesla k Vaší domácí WiFi nikde neevidujeme. Nicméně na Vaší žádost Vám je můžeme ze zařízení zjistit, případně změnit.
potřebuji věřejnou IP adresu.
Pevná veřejná IP k je ke službám na bezdrátu za příplatek 100Kč. Kontaktujte nás s objednávkou této služby.
Potřebuji přesměrovat určité porty.
Jestliže od nás máte pevnou veřejnou IP a potřebujete přesměrovat některé porty a nevíte si rady, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@futurenet.cz
Kam se obrátím v případě problému?
Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
PORUCHY A DOTAZY K TELEVIZI
Umožňuje služba sledování na více, než jedné televizi?
Ke každému televizoru je třeba mít jeden set-top-box. Je možné výstup ze set-top-boxu taky rozbočit (např. pomocí HDMI rozbočovačů) ale takhle získáte pouze stejný výstup do více televizorů. Pokud chcete mít televizní službu na dvou (a více) televizích, musíte mít i dva (či více) set-top boxy. Druhý set-top si můžete koupit.
Jakou kapacitu linky mi zabere sledování televize na dvou obrazovkách současně?
Na optické síti datový tok televizního streamu neubírá z maximální rychlosti Vaší přípojky. V případě sledování televize na bezdrátové přípojce je nutné, aby Vaše připojení dosahovalo kopacity alespoň 4 mbit na jeden set-top-box.
Mohu si přeorganizovat posloupnost programové nabídky?
Ano. V menu nastavení Vašeho set-top-boxu. Pokud si nevíte rady napište na kontaktní formulář, rádi Vás navedeme.
Zmizel mi můj oblíbený program.
Programová nabídka se může někdy změnit, např. z důvodu ukončení vysílání televizní stanice, změny legislativních nebo technikých podmínek.
Na televizi se nezobrazuje žádný obraz a nehraje zvuk ze set-top boxu.
- Ověřte propojení set-top boxu s Vaší televizí, řádně dotlačte propojovací kabel.
- Ověřte přepnutí Vaší televize na AV vstup, do kterého je set-top box zapojený (AV se standardně přepíná na dálkovém ovladači od televizní obrazovky, tlačítko pro přepnutí můžete mít označené jako "source", "input", "av", případně může být na tlačítku znázorněn pouze obrázek - čtvereček se zalomenou šipkou dovnitř). Pokud se Vám nedaří vstup přepnout, využijte návod k použití Vašeho přístroje.
Obraz kostičkuje, zasekává se, vypadává zvuk.
Nejprve prosím prověřte, zda jsou všechny kabely řádně zapojeny a nepoškozeny. Ověřte, zda v blízkostí set-top boxu není nějaké další zařízení, které by mohlo být zdrojem rušení (základna bezdrátového telefonu, WiFi router, apod.) V případě, že používáte TV AIR na bezdrátu se ujistěte, že Vaše připojení není přetížené nebo nestahujete velký objem dat.Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte nás na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
Nenačítá se mi epg průvodce.
Prosím, restartujte set-top-box.
Zvuk televize hučí.
Ověřte, zda v blízkostí set-top boxu není nějaké další zařízení, které by mohlo být zdrojem rušení (základna bezdrátového telefonu, WiFi router, apod.).
Hučení se může ozývat, pokud je hlasitost televizního přijímače nastavena na příliš vysokou a hlasitost set-top boxu nastavena na příliš nízkou úroveň. Pokuste se obě úrovně hlasitosti upravit.
Hučení se může ozývat, pokud je hlasitost televizního přijímače nastavena na příliš vysokou a hlasitost set-top boxu nastavena na příliš nízkou úroveň. Pokuste se obě úrovně hlasitosti upravit.
Na žádném programu nefunguje zvuk
Ověřte, že hlasitost není utlumena ani na set-top boxu ani na Vaší televizi. Zkontrolujte dotlačení kabelu, který vede ze set-top boxu do televize, případně zkuste zapojit jiný.
Pokud nefunguje zvuk ani při sledování analogové televize nebo při sledování videa nebo DVD přehrávače, závada je pravděpodobně ve Vašem televizoru.
Pokud nefunguje zvuk ani při sledování analogové televize nebo při sledování videa nebo DVD přehrávače, závada je pravděpodobně ve Vašem televizoru.
JEDU NA DOVOLENOU A NECHCI ZMEŠKAT OBLÍBENÝ film nebo SERIÁL.
Využijte funkce Náhrát pořad nebo Nahrát všechny epizody. V cloudu máte místo na 100 hodin nahrávek.
KAM SE OBRÁTÍM V PŘÍPADĚ PROBLÉMU?
Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
DOTAZY KE SMLOUVĚ
Kde UZAVŘU či změním smlouvu?
Smlouvu podepíšete či změníte pouze v naší prodejně v Teplicích, Krupské ulici 3204. Otevírací doba je každý pracovní den 8:00 – 12:00 a 12:30 – 16:30.
Co je potřeba mít u sebe při UZAVŘENÍ či změně smlouvy?
V případě fyzické osoby platný občanský průkaz, popřípadě cestovní pas (ne řidičský průkaz či jinou legitimaci). V případě právnické osoby alespoň písemnou objednávku podepsanou statutárem společnosti nebo osobou k tomu zmocněnou.
Jak dlouho smlouva platí?
Všechny naše smlouvy mají platnost na dobu neurčitou.
Potřebuji nahlásit změnu osobních údajů.
S veškerými změnami Vašich osobních údajů nás neprodleně kontaktujte. Do sedmi dnů od změny je potřeba nahlásit tyto údaje: změna jména a příjmení, změna korespondenční adresy, stěhování či úmrtí. V případě úmrtí klienta a nevyužití služeb pozůstalými je výpověď okamžitá ke dni nahlášení. V případě těchto změn je potřeba navštívit naší prodejnu v Teplicích, Krupské ul. 3204, otevřenou každý všední den 8:00 - 12:00 a 12:30 - 16:30.
Potřebuji nahlásit změnu kontaktního telefonu nebo e-mailu.
Telefonní číslo nebo e-mailovou adresu můžete jednoduše změnit pomocí linky 317 070 411, kontaktního formuláře nebo navštivte naší prodejnu.
Chci změnit služby.
Vyberte si z naší nabídky uvedené na webových stránkách a následně si službu objednejte prostřednictvím objednávkového formuláře nebo linky 317 070 411. Ozveme se Vám a domluvíme veškeré podrobnosti. Můžete také navštívit naší prodejnu v Teplicích, Krupské ulici 3204.
Chci dočasně pozastavit služby.
Dočasné pozastavení služeb neposkytujeme.
Potřebuji převést služby na nového uživatele.
Naše služby lze v rámci jednoho bytu či rodinného domu snadno převést na jiného uživatele (nového majitele, nájemníka, jiného člena rodiny na stejné adrese) a to za podmínky, že na smluvním účtu neevidujeme nedoplatek. Stejně tak můžete služby převést z fyzické na právnickou osobu (majitele nebo jednatele firmy).
Pro rychlý a bezproblémový přepis služeb budeme od Vás potřebovat tyto údaje v písemné podobě:
Pro rychlý a bezproblémový přepis služeb budeme od Vás potřebovat tyto údaje v písemné podobě:
- kontaktní telefonní číslo a e-mail na nového uživatele
- požadovaná nabídka služeb (případně informaci, zda skladba zůstává stejná)
- jméno a příjmení nového uživatele, rodné číslo nebo datum narození, číslo OP či pasu
- název společnosti, jméno a funkce kontaktní osoby, sídlo společnosti, IČO a DIČ
Stěhuji se na novou adresu, převedou se mi tam i mé dosavadní služby?
Služby se Vám samozřejmě převedou za podmínky, že v dané lokalitě jsou naše služby dostupné. Stěhování je třeba nahlásit minimálně jeden měsíc dopředu.
Kde dohledám ceník a všeobecné obchodní podmínky?
Odkaz na ceník a všeobecné obchodní podmínky.
Uvažuji o ukončení služeb.
V případě, že uvažujete o odhlášení některé z našich služeb, navštivte naší prodejnu v Teplicích v Krupské ulici 3204, nebo nám skutečnost sdělte písemně na tutéž adresu. Výpovědní lhůta ukončených služeb činí jeden měsíc a začne běžet od prvního dne následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaše ukončení. Ukončení e-mailem nebo telefonicky nebudeme brát na zřetel.
Kam mám vrátit zařízení?
Pokud vypovídáte služby a pronajímáte si či máte od nás zapůjčené zařízení, je potřeba zařízení do týdne od konce výpovědní lhůty vrátit. Zařízení lze vrátit osobně na naši prodejnu v Teplicích, Krupské ul. 3204 nebo zaslat poštou spolu s protokolem o vrácení zařízení na tutéž adresu (FutureNet ISP s.r.o., Krupská 3204, 41501 Teplice). Nezapomeňte zásilku pojistit na hodnotu zařízení dle výše smluvní pokuty uvedené v ceníku. Také nezapomeňte vrácené zařízení zkontrolovat s Vaším předávacím protokolem! V případě složitější demontáže antény Vás může po telefonické domluvě navštívit náš technik.
Kam se obrátím v případě problému?
Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
DOTAZY K VYÚČTOVÁNÍ
Veškeré dotazy k vyúčtování naleznete ZDE.
ISP SUPPORT s.r.o.. © 2019