Péče o zákazníky > Vyúčtování
DOTAZY K VYÚČTOVÁNÍ
Jak se služby hradí?
Bankovním převodem na číslo účtu 43-6304550287/0100 (KB). Vyúčtování je odesláno na Vámi zadaný e-mail. Při převodu je důležité uvést variabilní symbol!
Kdy se služby hradí?
Zákazníkům bezdrátové sítě je vyúčtování vystaveno začátkem měsíce, za který se za služby platí.
Zákazníkům optické sítě je vyúčtování vystaveno k poslednímu pracovnímu dni měsíce, za který se za služby platí.
Zákazníkům optické sítě je vyúčtování vystaveno k poslednímu pracovnímu dni měsíce, za který se za služby platí.
Jaká je doba splatnosti vystaveného vyúčtování?
14 dní.
Kde najdu variabilní symbol?
Variabilní symbol je zároveň Vaše klientské číslo, uvedené ve smlouvě. Variabilní symbol je důležité uvést, aby byla platba správně přiřazena k určitému zákazníkovi. V každém vydaném vyúčtování naleznete svůj variabilní symbol.
Mohu platit v hotovosti?
Standardně se hradí za služby bankovním převodem. Vyúčtování přesto můžete uhradit v hotovosti na naší pobočce v Teplicích, Krupské 3204.
Mohu platit za služby přes SIPO?
Platby přes SIPO nepřijímáme.
Mohu platit dopředu?
Ano, Vaši platbu (platby) můžeme přijmout dopředu. Vznikne u Vás přeplatek, ze kterého se bude čerpat v dalším období do data, kdy přeplatek bude vyčerpán.
Zapomněl jsem uhradit pravidelnou platbu. Jak tuto částku zaplatit?
Pokud víte, jakou částku zbývá uhradit, odešlete ji co nejdříve na účet 43-6304550287/0100 (KB) s Vaším variabilním symbolem. Pokud si nejste jisti, navštivte naší prodejnu v Teplicích v Krupské ulici 3204.
Zaplatil jsem za službu, ale internet je odpojen.
Pravděpodobně jste uvedli špatný variabilní symbol. Zavolejte na linku 317 070 411, kde problém vyřešíme.
Kam se obrátím v případě problému?
Problémy Vám pomůžeme vyřešit na lince 317 070 411 nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.
ISP SUPPORT s.r.o.. © 2019